Ny

Datum 2006-08-16 Klockslag 20:52:29

Kul... första gången man skriver blogg... Hitta den här sidan genom yenny (kolla in hennes blogg, älskar den!!) Vet egentligen inte hur jag fick upp den men jag läste lite och lite till o lite till o li... ja ni fattar säkert

Så jag tänkte att jag oxå kunde skriva blogg... eftersom jag skriver dagbok men tkr att d är så jobbit; ont i handleden, blyerts över hela handen och hitta tiden till d... Jag menar jag sitter ända halva dagarna framför datorn o glor så då kan jag väll lika gärna skriva o dela me mig av mitt tråkiga liv... haha

Nu ska jag gå o fixa middag... lite sent kanske men d har bara inte blivit.
mackaroner och köttbullar får duga haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se