ännu värre

Datum 2006-12-24 Klockslag 23:49:16
Inte nog med att jag är kär i en mangafigur! Nu är jag kär i en 10 sekunders snutt på tenacious D's låt tribute!!! Eller kanske snarare blir jag kåt på rösten... hahaha d e helt galet jag lysnar om o om o om igen på den lilla snutten... jag borde klippa till låten med bara den 10 sekunders-snutten o sätta på replay! då kan jag sitta här med mina orgasmer... hahaha Fan va kul jag har nu, jag är sån här... d e d som är så sorgligt, asså inte att jag får orgasmer eller asså d får jag säkert men asså jag får inte orgasmer till låten men nästan! Jag är galet tröttskrattig... Allt är Alexs fel! D var han som skickade videon till en av deras låtar osså fortsatte jag titta vidare och hittade tribute. dumdumma alex... han lär läsa d här oxå, om han nu loggar in på msn nån gång!

Kommentarer
Postat av: Ellen

You are sick!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se