Dagens..

Datum 2006-12-31 Klockslag 01:35:10
Update 2008-07-14
Jaa, det var ett tag sen den här kategorin skapades. Nu har jag döpt om den från dagens till mat och låtit alla gamla inlägg ligga kvar eftersom min dagens handlade om mat.
Jag har haft flera uppehåll sedan den ursprungliga kategorin skapades och känner nu att jag inte orkar och att "min" dagens var lite svårfotad och dessutom glömde jag det ofta. Det blev nog fler foton än färdiga inlägg men några blev det och det finns kvar för er att läsa.




Ursprungligt inlägg
allt detta med dagens har fått mig att vilja skapa en ny egenpåhittad dagens...







alla fucking modebloggar är såååå ägda!!














DAGENS KVARGLÖMDA MAT

mackaroner o falukorv

mums

fullkornsmackaroner, kungsörnen
ny fin falukorv, lithells
röd lök, ?
söt ljusgrön avokado, ?
röda körsbärstomater, ekolådan

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha!Så jävla klockrent Eva;)

2006-12-31 @ 11:29:10
Postat av: Stina

visst e d!

Postat av: Ellen

Underbart :D Fortsätt med det?

2006-12-31 @ 17:47:54
URL: http://ellenwandahl.blogg.se/
Postat av: Ellen

Skulle vara ett utropstecken där..

2006-12-31 @ 17:48:19
URL: http://ellenwandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se