HEJ STINA!

Datum 2006-12-24 Klockslag 12:33:55
Hej, den enda chansen att få tag på dej, förutom telefon var at skriva ett inlägg...Så du får gärna radera senare. Men ja vill se din layout!!! Give me your password... Puss å Kram Ellen

GOOOD JUUUL !!!









This is creepy!!
Ellen har alltså listat ut mitt lösenord... eftersom d är hon som har skrivit d ovanför...
men varför frågar hon då om lösenordet? weird!


Nej vänta nu kmr jag ju ihåg... jag har prövat en massa olika funktioner, bland annat lösenordsskyddet...haha
jag ska nog ta bort d =P

Kommentarer
Postat av: Ellen

ska du inte ta bort lösenordsskyddet nu?

Postat av: Stina

nu e d fixat ;)

2006-12-24 @ 23:06:31
URL: http://stiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se