ja vet!

Datum 2006-12-21 Klockslag 01:26:13

Jag vet att jag borde skriva lite oftare speciellt om ngn vill läsa min oerhört tråkiga blogg...
men jag tkr aldrig att jag har ngt att skriva om längre! d e jätte jobbit!


Alla har smittat mej med "vill-ha-en-pojkvän-nu" -sjukan... d e oxå jobbit!
Alex (han som jag berättade om för ett tag sen, han som skrev en bok), skrev (på msn) Goodnight my little leprican... MY litle leprican. Inte för att han menar ngt m d men när man e sjuk blir man glad för minsta lilla! Då kom jag o tänka på Elsa, Josse, Nina, Elin o Ellen som alla lider av denna smitsamma sjuka =P


Nu e d läggdags för den här kacklande hönan...

GN allesammans


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahaha...är du också smittad nu...:P Hahaa...
(fråga inte varför at är roligt, men klockan är 10)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se