klassresa

Datum 2006-11-20 Klockslag 22:26:44
nu har vi varit på klassresa!! fett nice =D
Vi var i oxelösund och bodde på ett vandrarhem som hette poppeln... Inget att rekomendera!
Alla aktiviteter var anordnade av Boda Borg... Det däremot rekommenderar jag STARKT!!
Sjukt trevligt hade iaf jag under klassresans gång =) Tack alla roliga människor!

Måste bara lägga till att ni med "Master" - tröjor... va liiite fjantiga
Ni fuskade! D förstod man ju redan första sekunden man tittade på Nina! Och när Markus skulle förklara sig o bara börja skratta!! D fjantigaste av allt var att ni blev sura för att vi anklagade er för att ha fuskat men sen en timme senare erkänner ni att ni faktist har fuskat...
Men skitsamma jag hade iaf trevligt =D

Och jag hälsar å mammas vägnar att hon hade trevligt med er allihopa och kanske lite extra med Malin, Zoe och Ida =P

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack detsamma :D

Postat av: Anonym

hahahahahhahahahahahahha

2006-11-21 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se