?

Datum 2006-10-10 Klockslag 22:15:42
har inget att skriva om idag... ngn som har en idé?

Jag har iaf försökt ta reda på ngt, minsta möjliga, om min kompis pojkvän... Men d verkar ooooomöjligt! Jag fattar inte problemet! Hon kmr läsa d här o säkert bli irriterad... Hon snackar bara om "min hemlighet"! Hon kmr aaaldrig få veta va d handlar om för d är för känsligt för mig o ta upp! Inte ens min gamla kurator vet...
"råkade" berätta för en kille i klassen o d va verkligen INTE meningen... o jag visste att ha inte skulle kunna hålla d för sig själv så jag sa att han kunde berätta d för en annan kille jag "litar" på... D använder hon emot mig. D tkr jag e dåligt!

Aja ska nog sova snart så jag blir heelt frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se