Fest!

Datum 2006-10-08 Klockslag 01:49:35

sitter hemma hos en kompis, sjukt full o öl över hela kroppen!!!

näe sån e inte jag... Men jag är hos en kompis,nykter, trött o smink utsmetat i hela ansiktet och katthår har ja lite överallt oxå =P Gick hem tillsammans med två kompisar o skulle bara "mellanlanda" här... fast jag har inte lyckats få tag i nån som kan gå med mig hem så nu ska jag sova här... Efter alla våldtäkter vågar man ju inte gå hem själv! Speciellt inte när man går klädd i höga stövlar, nätstrumpbyxor, kort-kort, stort skärp, kort urringad tröja som är öppen i ryggen o väldigt sminkad...ni fattar säkert  ; )
Ska upp senast klockan 10.00 imorrn oxå! Pappa ska nämligen åka till spanien så jag träffar inte honom på 4 veckor llr ngt =(

Va ju på fest innan... hos en klasskompis. D va moulin rouge tema! Så alla såg ut som horor, d va ganska kul o titta på =P D blev lite stelt o vi satt mest o snacka skit men jag hade trevligt iaf =)

Så nu sitter jag här hos en polare, dötrött o mega-förkyld...
Ska nog sova nu

GN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se