Ööh

Datum 2006-10-04 Klockslag 23:24:50
Jag o en kompis gick, helt oplannerat, till en musikteaters samling idag...Asså d va första dan idag och dom som va intresserade skulle komma. Så vi gick dit o titta men d visade sig att rollerna tydligen redan hade delats ut till dom som kände killen som satt up den s.k. musikteatern Ööh (den heter så)...

Vi blev dock erbjudna att få roller men vi tackade nej och sa att vi gärna hjälper till bakom scen, iaf sa jag att jag ville d.. Så vi får se, d kan nog bli skit kul med nya människor o så =D



Träffade på en kille jag hatat mkt o länge idag. En tvättäkta idiot som är sjukt otrevlig! Han satt o spela Ps2 med en kompis och tjejledaren på gården. Jag o min kompis gick förbi först men vi ville vara med ledaren så vi gick in o satte oss där...Killen frågade om vi ville va me o spela o d ville vi. D visade sig att han var väldigt trevlig, hans kompis oxå! Då blev jag glad =P För han va verkligen schysst (lr hur d nu stavas)
Förrut hängde han alltid tillsammans med en anna kille som var precis som han själv fast gånger tre...Otålig m andra ord! Jag tror d va han som gjorde den här överaskande killen så dum förrut..

Går d att förstå d jag skrev sist =P ?? Kan tänka mig att d bara e jag som förstår.. haha



aja nu ska jag sova, BUMS i säng inget annat än sova lr läsa

GN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se