orientering

Datum 2006-10-27 Klockslag 23:18:04
Jaha...den där JÄVLA orienteringen gick ju precis som den skulle... eller inte!

D började med att killen som skulle skjutsa mig inte dök upp och precis när jag började gå så vräkte regnet ner. Precis när jag gick från taket jag stått under... Men amanda och ellen dök upp så jag fick skjuts av amanda, på cyckel... men d är ju bättre än inget. Så kmr vi fram och alla som skulle gå tillsammans med någon hade redan stuckit så jag var tvungen att ta en egen start-tid o springa själv. Jag kan inte äns orientera!!! Och jag hatar dessutom att springa i skogen själv! Amanda hade iofs start-tiden efter mig men jag tänkte att jag skulle vara lite duktig och hitta till kontroll nr 1 iaf... Bad idea! Jag gick helt fel och virrade runt i 15 minuter innan jag insåg att jag var 500 m ifrån kontrollen... Så amanda kubbade vidare och jag oxå... fast inte med henne. D gick verkligen skit! jag hittade 4 kontroller av 10 varav 2 som jag följde efter en kille och den tredje berättade en tjej om var den låg... Så jag hittade EN kontroll själv... Så jälva VÄRDELÖS!  haha
Osså fick jag gå hem oxå =( eftersom mamma skrev jävla bankpapper angående lägenheter... fast d är ju iofs bra =P


Hade matteprov igår o d gick dåligt... Våran lärare var jätte sur över att d va så dåliga resultat =P
11 st fick IG, d brukar max vara 5 st... Jag fick iaf G och d ska jag vara tacksam för egentligen... Men när man alltid haft VG och senaste provet var MVG så blir man inte riktigt nöjd när man har tre poäng ifrån IG.
But thats life...


God afton kära envar medmänniska nu ska jag bege mig mot drömmarnas värld... va cool jag är när jag säger så =P


GN

Kommentarer
Postat av: Ellen

Stackare :(:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se