sjuk

Datum 2006-10-09 Klockslag 22:04:49
jag spottade blod imorse! Väldigt läskit... Pappa har smittat mej =(
Började med lite snuva bara men efter festen så blev d feber, hosta, ännu mer snuva, ont i huvet, yr o svid i halsen... Envisades me o gå till praoen iaf men d gick inge bra, för jag nös heeeela tiden och så snörvlade jag o hade mig oxå så jag gick hem!

Därför har jag idag tittat på
Elektra och Wedding crashers. Två bra filmer tkr jag! Elektra var cool... Jag gillar tjejer som kan slåss... haha! Jag gillar genren oxå, lite overkligt. Wedding crashers är ju en helt annan film men den va bra! Många "sociala ångest" stunder hade jag och mkt skratt fick jag!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mmm. Å du har smittat mej. Jag har nyst på barnen hela dagen. Så nu har jag väl startat någon epidemi på dagiset, alla barn kommer vara sjuka resten av vecka. Det är ju iofs ganska skönt men iaf..:P Puss (Everything's your fault!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se