snyft x2

Datum 2006-10-29 Klockslag 00:43:40
Har tittat på Angel Eyes på femman... Satt och snyftade lite då oxå =P snyft hit o snyft dit, va mkt jag snyftar... Ytterligare en film med jennifer lopez =) Jag älskar ju henne även fast yenny har en period att mobba henne =P Hade tänkt o hyra Angel eyes men nu har jag ju redan sett den och den va sevärd precis som alla filmer med jennifer.

Just nu sitter jag och tittar på dagens tredje film med lopez ganska sjukt faktist... Men jag hade inte planerat att se dom två sista förrutom att dom har jag lagt i min hyrlistra på lovefilm...
Den jag tittar på nu heter bröllposfixaren och går på fyran. om nån vill titta. Har sett den förrut men kmr inte ihåg den riktitgt. Ingen toppenfilm men jennifer lopez är ju med... haha jag är så patetisk

Yennys favorit är på canal+ nu... eller jag tror d, tänker inte kolla efter då kommer mamma mobba mig, inte för att jag vill se på själva filmen!
Jag snackar om Jenna Jameson som jag tror spelar i erotik-filmen (Jenna Jameson is the masseuse) som går på canal+ just nu... Men jag föredrar bröllopsfixaren =P
Försökte hitta någon nasty bild på henne för att visa att yenny gillar en nasty brud... haha o nu tror jag att jag fått cookies med Jenna på mammas dator!!!!!!!

Ska titta färdigt på bröllopsfixarn och gå o lägga mig sen

GN

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag älskar Massoni (K) Justin Chambers, men bara när han har italiensk dialekt, inte i Grey's Anatomy...Puss o God Natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se