tattoos

Datum 2006-10-04 Klockslag 00:11:00
Är helt insnöad på mönstret jag målat på vänsterhanden! Snackade me en kompis alldeles nyss som tkr att d ser ut som blommor eller fjärilar... Vet inte vad han fick d ifrån. Nån annan som vet?
Har köpt en ny penna, köpte den igår. Den har blått,svart o rött bläck, väldit smart!

Sitter o målar mönstret lite överallt på mig sj nu =P (låter perverst men d e d inte)
den perversarste skulle va den ovanför troskanten. Osså har jag gjort en på vaden/foten. Ska försöka göra en i svanken oxå... en lite utmaning =)
Lägger inte in bilder på d... Har inte rakat benen (sånt får man ju inte säga högt...)

Ska kanske lägga in bilder sen...men nu ska jag sussa =P

GN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se