...

Datum 2006-09-17 Klockslag 21:11:16
Nu var d ett tag sen jag skrev... har varit så himmla upptagen.
livet har väl inte varit så bra dom två senaste veckorna men d är inget jag tänker blogga om...D är lite taskit mot er som läser min blogg :P

Jag har två kompisar som har börjat blogga oxå... Eller
Josefine har skrivit under en längre tid men hon har väl varit lika "aktiv" som jag :P Sen har vi Ellen oxå... två riktiga filosofare som kan vara kul o spana in ;)

Jag har varit barnvakt i två dagar i rad nu. helt okej faktist... 1200 kr är ju inte dålit, undra vad jag ska göra med dom? D måste jag ta reda på...

Stuprörs-jeans är ngt som jag har haft en väääldigt anti inställning till... men jag insåg att dom är ganska snygga och att jag behöver ett par byxor som man kan ha innanför stövlar. Så jag köpte ett par svarta för 200 kr från hm. Dom sitter riktigt bra och dom kmr bli mkt använda!

Måste plugga vidare nu har prov imorrn... inte kul men d ska nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är så bra på att stava min darling...
ellenwandaHL!... :D Men men..:P Puss Puss, Sov gott älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se