sover för lite

Datum 2006-09-18 Klockslag 01:03:32
Inte har jag lagt mig som jag skrev för typ en timme sen :P
Nu har jag pluggat o pluggat o pluggat o pluggat........Jag är helt slut men jag får nog ett hyffsat resultat på provet oxå. D hoppas jag iaf!
Har gått igenom allt en sista gång o allt verkar stämma.

Nu funderar jag bara på hur jag ska orka med morgondagen... klockan är fem i ett och jag måste upp halv sju för o hinna me o duscha... allt annat tar nämligen fem minuter men jag o duschning går verkligen inte ihop! På ngt jävla sätt så tar d typ 45 min från start till slut... Tills jag är påklädd och redo att fortsätta dagen alltså... Hoppas verkligen att jag är på humör o käka frukost imorrn för d behöver jag innan provet och resten av dagen oxå för den delen...

Jaha då e d bara dags o tömma sängen från alla kläder, hygienartiklar, skolsaker och annat kul som jag hade tänkt o packa med till pappa... men jag fick ett sms av honom där d stog att han faktiskt inte kmr hem (från spanien) förs än nästa söndag... Så mamma har alltså läst fel på "schemat"... sjukt eller hur!? vi har ett schema på var jag o min lillebror ska bo och när och om vi ska åka utomlands o dittan o dattan... Iaf så ska jag bo hos mamma en femte vecka så nu är d bara o packa in allt jag har lagt på sängen i garderoben igen...

Så måste jag städa en massa oxå... D kmr nämligen mäklare o grejer hit i morron då vi ska flytta....Äntligen flytta ifrån den jävla haggan till flickvän mamma har skaffat sig... Näe gud va taskit sagt...
men ja tkr verkligen inte om henne... o d ska bli skönt o flytta ifrån henne!

Nu ska jagt försöka sova några timmar iaf... men inte räcker som till ngn skönhet :P

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se