Dag 3 - Sola och Julgranen

Datum 2007-12-22 Klockslag 17:19:15

Frukost buffé på hotellet och sen fanns det tid över för att ligga o pressa i solen. Härligt att bli brun tänkte jag, men jag var känsligare mot solen än vad jag visste. En halvtimma på varje sida och sen klarade jag inte mer så jag gick in, upptäckte att ansiktet var uppsvullet och rött och som toppen över i så hade jag jätteont i huvudet! Bra solstart... NOT! Låg i hotellrummet och tittade på the holiday som jag köpte igår efter denna katastrof. Väldigt skönt =)


Efter lunch tog vi en sista sväng förbi julgranen, jag köpte ytterligare tre filmer för ca 50 svenska kronor. Pappa köpte lite annat tjafs som han glömt tidigare.


Gullivers var en internationell bar som vi besökte runt nio-tio draget. Så himla många thaikläder i skitsnygga kläder och jättesnyggt sminkade =) Osså kom lilla jag helt osminkad, lite lätt röd i ansiktet, annars blek, mjukisbyxor och trött. Men ändå fick jag en massa leenden och flera stycken kom fram och sa att jag var söt. Jag tror jag gillar Thailand ;P haha.


När vi suttit där ett tag och jag hade kollat min mail på en av datorerna där så bar det av mot "Stället-man-måste-besökt-innan-man-dör" även kallat Bangkok State Tower. Jag hade ju som sagt mjukisbyxor och foppa-tofflor så vi fick egentligen inte komma in men en utav guiderna (en jättesöt tjej ;)) tog med oss upp till 65:e och 52 våningen och lät mej kolla vid fönstren. Helt otroligt! Värsta utsikten och.. aa häftigt var det.


Jag köpte: 3 filmer      50 kr


Inga bilder idag.. Lägger in en som jag tog när vi satt på flygplanet istället.


Det var allt vi gjorde idag och här kommer..

Dagens ord: La gon - Hej då, Adjö

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad härligt med sol och bad!!! Här är det råkallt!

Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

glöm inte ange mig som värvare ; uniqa
så får du mer poäng.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-22 @ 17:32:21
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se