Dag 4 - Museum och Pattaya

Datum 2007-12-22 Klockslag 17:47:01

Idag var det dags att besöka Grand Palace, ungefär som kungliga slottet i Stockholm. Massa gamla byggnader med målningar och statyer. Väldigt häftigt! Jag hade fel kläder på mig precis som igår så då var jag tvungen att ha en lång kjol och en skjorta. Det fick man låna där som tur var. Det blev jättevarmt och jag fick ta ministeg (som en geisha =P) när jag gick men det funkade ;)

När jag inte orkade mer gick vi hem, duschade och åt lunch på en thai-restaurang. Jag åt en jättegod maträtt som var upplagd i en ananas. Kyckling, cashewnötter, ananas och lök var några av ingredienserna och så ris vid sidan om.


Klockan 15.15 kom pappas specialtaxichaufför, Mr O och hämtade upp oss för att sedan skjutsa oss till pappas lägenhet i Pattaya. Det tog tre och en halvtimme när det i vanliga fall brukar ta en och en halvtimme. Dom två extra timmarna berodde på byggarbete och tre olika trafikolyckor. Jag sov iofs den mesta delen ;P.

Lägenheten är iaf fräsch och det är först nu som jag har kommit åt Internet i mer än 5 minuter.. Toaletten är lite busig, pappa ville att jag skulle hitta den och jag lyckades faktiskt *stolt*


Mexikanskt stog på meny för kvällen och marängsviss på en svensk restaurang.


Åh åh åh!! Det bästa utav allt hittills var en bar med show! ÅH jag sitter här med ett jättestort leende när jag skriver. Det var lite Dragshow artat men ändå inte. Några var utklädda och några var omgjorda på riktigt. Hittade snabbt en favorit, troligen en tidigare kille men nu mera en sjukt snygg tjej. Sån otrolig utstrålning och charm, jättevackert leende och dom snyggaste silikonbrösten jag någonsin har sätt ;P Hon var väldigt snyggt sminkad och hade jättehäftiga kläder, antagligen något som hjälpte till att jag aldrig glömmer henne.

Sen var det första snygga Thaikillen också. Jäklar anamma alltså, jag tycker thaikillar är fula men det finns tydligen undantag! Han är i en klass för sig. Han kan uppträda och han kan dansa och utstrålning har han också, såklart. Han körde massa Elvisnummer, Elvis släng dig vägen för den här killen är minste tre gånger bättre och hetare, hahaha.

Det är helt otroligt jag tänker på honom hela tiden.. (Ligger lite efter med bloggen, så nu är snart dag 6 slut och jag tänker fortfarande på honom). Det är sjukt, jag skäms och pappa retas heela tiden =P

Fast jag lovar att om ni ser honom live så blir ni också kära, hahaha.


Tjejen och killen!

  killfavoriten

(Klicka på bilden för att se den stort)



Dagens ord: Kob koon kaa - tack (feminint)

                        Kob kon krub - tack (maskulint)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååååh, jag älskar den där ananasmaten!

Jag vill också till Thailand! (:

Postat av: My Karlsson

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del bra saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-12-02 @ 15:53:07
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se