allt möjligt

Datum 2007-02-05 Klockslag 22:57:15
borde skriva ngt... om vad? ingen aning
idag har skolan varit som vanligt, kom hem o till min stora förvåning så hade köket redan rivits ut =D
kikade in o såg den oerhört snygga hantverkaren stå o jobba för fulla gubbar =P

samma hantverkarlärling, lärling *ooh* jag svimmar haha, iaf, har gjort om köket hemma hos mina kusiner (adoptivfamilj =P ) så jag har kollat in honom förut ; )

har kollat på honom i smyg lite då o då under kvällens gång, haha... e ju för sjutton instängd med katten!
lite roligt måste jag ju få ha




näe nu e d läggdags!
imorrn e d ju nationella prov i svenska som gäller lycka till alla nior!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, så det var erat kök :)

Postat av: Stina

mm... men d såg verkligen inte ut som d!

2007-02-06 @ 23:20:56
URL: http://stiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se