awake

Datum 2007-02-22 Klockslag 03:32:35
e fortfarande vaken =) ska dock lägga mig o sova m vetekudden i knappt en timma o sen åker vi!!
har plockat ihop alla mina skolböcker, packat, diskat, tvättat bort smink (onödit egentligen) o borstat tänderna... ganska så stolt över mig själv =P



näe men nu vill jag faktist sova... måste bara ge ellen ett message då hon brukar läsa innan hon går till skolan

Calle tar m min uppsats till skolan imorrn, hoppas jag, har inte sagt ngt till honom =P men la en STOR lapp på hans skor. skickade mina källförteckningar på din mail o d vore snällt om du skriver ut d o antingen ger till casper eller så stoppar du dom i plastfickan som du kanske får av calle...
skrev att han får lämna d(plastfickan m mitt arbete) till dig eller till casper, tror d blir till dig =P

GN8

Kommentarer
Postat av: Ellen

Allt gick bra :D Skrev ut och gav hela plastfickan till lill-calle...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se