musik, tv o sjukdomar

Datum 2007-02-14 Klockslag 00:43:08
har träffat min underbara kusin ikväll! Blev positivt överaskad när jag hörde hennes röst i adoptivfamiljens vardagsrum... Vi har bråkat om vikken musik som e bäst o vem som ska få lyssna på musik mestadels av kvällen =P
Jag försöker lära mig o lyssna på norah jones igen så d va den musiken jag ville ha på men hon skulle bara lyssna på stureplans-skit o om d e inte va d så va d coldplay... usch o fy

Har tittat på säsongens första Desperate housewives ikväll, inget märkvärdigt... har börjat dissa den serien mer o mer... 45 minuter ligger dock varmt om hjärtat! Dokumentärer över huvudtaget (ihop lr isär?) är mkt omtyckta. ikväll handlade d om ett av mina favoritämnen; barn m autism, extra inriktat på savanter, alltså autister som är särskillt begåvade inom mattematik, fotografiskt minne lr artistiska ämnen.
mkt spännande o underhållande!


prov imorrn bitti så d e sängdags för sjukdomsintresserade mig =P
GN8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se