peppar peppar ta i trä

Datum 2007-02-15 Klockslag 19:14:27

så borde jag ha sagt... precis när jag klickar på spara & publicera blir ungarna som tre... jag vet inte vad, men inte ngt positivt iaf! skriker, slåss, bråkar, springer runt, skuttar på allt och slänger saker överallt!


jag ORKAR inte!!


började därför springa runt o skrika jag med, haha, kände mig väldigt töntig men d funkade =)

så nu sitter dom helt tysta på varsin plats o tittar vidare på shrek, den rosa draken och den roliga åsnan =P

back to pimpland



ps. imorrn kmr den snygga lärlingen tillsammans med mästaren Eirik från norge o skruvar upp fläkten och kopplar in diskmaskinen... ett nytt, fint kök =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se