till Alex

Datum 2007-02-01 Klockslag 21:29:15
Alex ville att jag skulle skriva ngt på min blogg så han har ngt att läsa... så jag gör väl d, även fast jag redan skrivit två idag men d är väl inte tillräckligt.

måste ju skriva om ngt oxå... vet inte riktit vad, eller jo
jag har pratat med lillebrorsans wow kompisar, haha
kände mig faktist lite cool =P
typ tre killar från skåne i 25-30 årsåldern
asköna snubbar, dom tyckte nog att jag var fjantig
så kan d gå om man berättar för syrran vikken knapp man ska trycka på för att prata
o sen lämna datorn

haha, brorsan blev lite lagom irriterad

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fett bra ju, men dom tkte no inte du va ffjantig, folk som spelar wow träffar inga tjejer, typ 80% iaf =P så dom va no bara glada o få prata me dajj =P

2007-02-01 @ 21:53:44
Postat av: Stina

haha, vilka procent tillhör du då? 20 lr 80?

Postat av: alex.

20% facktist, ja brukar skäaa ut snygga människor som spelar wow att dom borde sluta spela o gå ut o raggam e folk istälee

2007-02-08 @ 14:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se