blogga...

Datum 2007-01-18 Klockslag 17:12:30

antalet blogginlägg varierar med mina bloggperioder...
ingen bloggperiod nu



tittade på den nya serien på femman igår, What about Brian. den var faktist bra, lite annorlunda än vad jag förväntat men inte på ett dåligt sätt.


Havoc (Kaos) ingen bra film... usch, fy, tråkig, ingen handling!
en film om ett gäng vitingar (bl.a. Anne Hathaway) som är black-wannabe's


Felicity den nya serien på fyran är helt ok... ngt som gärna får stå på när jag pillar med datorn eller gör läxor



nu ska jag återgå till verkligeheten och Felicity =P


Kommentarer
Postat av: Ellen

Förlåt om jag förstör för dig nu, men Felicity är riktigt gammalt, gick när jag var liten, dom har bara börjat visa repriserna nu...Kram

Postat av: Stina

haha näe du förstör inte... nu när du säger d så känner jag igen d

2007-01-18 @ 19:17:45
URL: http://stiiina.blogg.se
Postat av: Ellen

:D bra..:P Jag ÄLSKAR hennes hår, så fint!!

2007-01-19 @ 08:36:00
URL: http://ellenwandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se