Damn it!

Datum 2007-01-31 Klockslag 17:59:15
Blir så jävla trött på mig själv!!
Har lust att springa in i en vägg eller börja störtgråta!

anledningen till d är att jag missat dansen... asfjantit tänker alla(dom få som läser)
Grejjen är den att jag aldrig missar dansen, aldrig
d har hänt två ggr (med den här) att jag missat dansen...o förra gången skulle va den sista
så jävla typiskt nu när man kanske ska bli danslärare o har smörat arsle..
såg verkligen fram emot att få sätta igång igen... med den nya gruppen o allt

då gäller d att inte missa 17.00 på fredag
om jag gör d vet jag inte va jag gör, kanske springer in i en vägg samtidigt som jag gråter



så, nu har jag avreagerat mig färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se