Big fat liar

Datum 2007-11-05 Klockslag 18:47:28
Jag ligger framför tvn och tittar på Big fat liar. En komedi med Amanda Bynes och killen från tv-serien "Malcolm, ett geni i familjen".
Det är en lagom töntig oseriös film man kan slötitta på en eftermiddag som denna.


Meningen var att jag skulle hem till mina kusiner men jag är så fruktansvärt trött och så var det sån skön stämning hemma så jag skippar nog det.
Jag och mina kusiner står varandra väldigt nära, ovanligt nära. Dom är som mina syskon och deras förldrar är som mina extraföräldrar. Fyra väldigt bra människor =) Dock har Emmeli flyttat hemmifrån nu =/

Nu får jag lite quality time med min kära lillebror. Han har hasat sig ut från sitt rum o dataspelande för att hänga med sin syrra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se