Här finns hjälp ang. Blogg-layout!

Datum 2007-11-05 Klockslag 22:58:30
Yes du läste rätt!
Dom som inte riktigt hajjat det här med hur man kan ändra färg, form och bild på bloggen kan få hjälp.
Och den får du utav mej. Lämna bara en kommentar med mail eller bloggadress så ska vi nog kunna fixa något ;)

Eftersom jag för drygt ett halvår sen inte hade så mycket för mej så prövade jag mej fram med o ändra koderna i stilmallen och efter några timmars experimenterande så fattade jag hur det hela funkade. Så nu hjälper jag alla som vill ha hjälp med deras bloggar.

Själv har jag ju återupptagit bloggandet för endast några dagar sen så jag har inte hunnit ändra särskillt mycket på min egen blogg men det kommer inom sin tid.

Det finns hjälp att få här iaf =)




Peace
MiNi

Kommentarer
Postat av: Jessica

ok, hur löser vi detta? :-)
Jag vill ha nåt snyggt i lila eller kanske rosa..

Postat av: Annie :P

Eftersom att du förstått allt kanske du orkar försöka förklara? ;) Jag har nte riktigt förstått heheh

2007-12-21 @ 16:57:12
URL: http://anniesternhoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se