När vi två blir en =)

Datum 2007-11-04 Klockslag 23:28:53
Har hängt med gänget som vanligt. Igår kväll så var vi hemma hos mej. Jag tyckte det var väldigt mysigt även om jag var aningens osocial. Vi spelade kort, sjöng singstar o tittade på film.
Och imorse så var vi duktiga och lagade fullkornsmakaroner med bacon, ägg och korv. Till det serverades paprika och tomat. Att dricka blev det vatten eller saft utan socker. Vi var väldigt nyttiga ;)

När alla kilat hem så städade jag och softade med nybränd musik på hög volym =)
Träffade en gammal klasskompis senare under eftermiddagen också, vi snackade om allt möjligt och käkade bullar och kladdkaka. Mums! Vi kom fram till en hel del saker o hon hjälpte mej på traven då jag är så jäkla blyg hela tiden och det ledde till något väldigt bra. Jag tackar och bugar =)
När jag ändå var i krokarna så sprang jag över till kusinerna och spelade kort i några timmar. Det är så skönt o bara glida över till dom o softa. Är så himla glad att jag har dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se