En blogg på lager

Datum 2008-04-06 Klockslag 23:35:58
inalcfärdig

Inas blogg haqr varit färdig ett tag men jag har inte haft kontakt med henne så jag har inte laddat upp den tidigare. Men nu är den så fin så. Kolla in den
här.

Till alla er som vill ha hjälp:
Skicka ett mail till [email protected]. Skriv ungefär hur ni skulle vilja ha bloggen, eller åtminstone fundera på hur ni skulle vilja att den såg ut. Bifoga dom bilder som ni möjligtvis skulle vilja ha med. Text som ska stå i headern ("bilden" högst upp) vill jag också att ni skriver i mailet. Och länka till er blogg också.

För tillfället står det still för jag får inte photoshop att funka och jag måste uppdatera datorn med allt som jag har med mig från thailand. Men när det är fixat så sätter jag full fart igen!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej ! kan du fixa till min blogg me ? behöver inte göra de direkt nu ! men när du har tid ? snälla du :) skulle verkligen va snällt . msn : [email protected] om du ska ha bilder ja vill ha med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se