komma in i rytmen igen..

Datum 2008-04-05 Klockslag 10:37:31

Det känns som att det är massa att göra.

Packa upp
Städa och rensa rummet
Alla foton från Thailand måste rensas
Allt bloggmaterial måste upp på den här datorn             (Allt som ska in i datorn, suck jag vill inte tänka på det)
Tre bloggar som är påbörjade men inte färdiga
Kolla upp alla nya uppgifter från skolan
Samla ihop och  göra färdigt skolarbeten
Fixa telefonen med alla nummer
Ringa och kolla upp mitt ev. sommarjobb
Amanda fyller år idag..
Hälsa på pappa på landet
Handla mat
Tvätta
Äta
Duscha
Träna

Jag vill göra allt nu! Vet inte vilken ände jag ska börja. Eller jo det vet jag, jag ska ducha, äta och klä på mig, sen ska jag nog köra en liten mix av upppackning och städa & rensa rummet. Men jag måste ju sätta igång och inte lata mig här!

MUSIK!! Musik kommer att fylla tystnaden (mor och bror är i Norge) i lägenheten hela dagen!

Pöss!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

välkommen hem sötnos! ses på dans showen eller vad det är på torsdag va? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se