Lite tydligare..

Datum 2008-04-07 Klockslag 15:11:15
För att jag ska kunna hjälpa alla så måste jag ha ordning och reda, någon slags struktur.

Skicka ett mail till [email protected]

Mailet ska innehålla:

Din bloggadress
Bilder (om du vill ha med några)
Texter (motto, namn eller något annat som du vill ha med)
Idé (hur ska bloggen se ut? får jag helt fria händer eller vill du ha en speciell stil eller några speciella färger?)
Beskriv med tre ord (flickig, hästar och hjärtan eller kanske mode, sommrig, ljus)
Övrigt (något extra som du har tänkt på/vill ha med)

Det blir för rörigt med alla kommentarer jag får hit och dit, en del med bara bloggadresser och en del utan både mail eller blogg.

Jag kan hjälpa alla! Men skicka då ett mail så jag inte tappar bort dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se