Steeeda

Datum 2008-04-08 Klockslag 12:57:06
Jag orkade inte med praktiken igår, så jag "var i thailand fortfarande".. busigt

Idag orkar jag inte heller praktiken och det blev så himla lätt att bestämma att jag skulle skippa den idag med när mamma sa att hon hade så himla mycket att göra innan gästerna kommer ikväll..
Så nu sitter jag här hemma och peppar mig själv att börja städa lägenheten. Men med musik så är det ju inga problem ;)

Jag hade faktiskt tänkt att ringa till praktiken och säga att jag är megatrött och förvirrad och lider av jetlag så dom ändå inte vill ha mig där. Tänkte även berätta att jag kommer imorrn men imorse kom jag på att min telefon är ju snodd så jag har inte numret längre, oops!

Näe nu ska det städas!!

Pöss!!

Ps. Fick precis veta att jag sitter utan PS enda till på söndagkväll då det blir återförening med min älskling. Då sätter jag igång med bloggdesignerna igen.

Ps 2. Jag har massa fina bilder som jag vill visa upp för er men jag vill ju pröva min PS-kunskaper på bilderna innan jag visar dom. Så det blir nästa vecka..

Kommentarer
Postat av: ell

säg till om du vill göra någon enstaka bild, jag har ju ps 7.0 på min dator, där finns iallafall grundfunktionerna, det funkar liksom att göra enkla och bra redigeringar. så säg till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se