Åh Catya!

Datum 2008-08-22 Klockslag 14:36:55
Jag har hittat tillbaka till en blogg jag läste förut. Anledningen till att jag slutade läsa den var för att jag tröttnade och hade för många bloggar att hålla koll på. Men för två dagar sen letade jag efter lite bilder och då kollade jag på hennes blogg.
Den är lika bra nu om inte bättre som när jag läste den förut. Hon är rolig, kör sitt eget race, lever ut och har ett härligt gäng människor omkring sig.

Läs Catyas blogg om ni vill läsa något annorlunda!
http://catya.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta slicka catya ass

2008-08-23 @ 05:03:23
Postat av: Anonym

sluta slicka catya ass

2008-08-23 @ 05:03:34
Postat av: MiNi

Jag får slicka hur mycket jag vill =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se