Livet suger!

Datum 2008-08-04 Klockslag 17:43:34

Mamma ringde hem för ett tag sen och frågade om hon skulle skjutsa mig till waxholmsbåten. Jag hade världens beslutsångest. Åka till landet eller stanna kvar. Jag bestämde mig till slut för att stanna.
Jag valde så jäkla fel! Det börjar spöregna, jag måste hänga tvätten innan den möglar, Bajs tittar på en jättebra film men jag har missat första timmen, Amanda ska till pappa, Ellen ska till stan och träffa pojkar..

Jag som bara ville titta på film och äta något smaskigt.

Det är sååå synd om mig ;)


Men jag träffade faktiskt Ronny, Lelle och Jenny från gården på vägen hem från mammas jobb tidigare idag. Det är bara två veckor kvar sen öppnar gården =D Och två dagar efter det börjar skolan =)


Kommentarer
Postat av: Jolly Jumper

:o)



jag ville väl främst veta vem du var, då jag inte har en susning för tillfället ^_^

2008-08-05 @ 14:27:53
Postat av: S t y l i s s i m o - > Essi

Sv: Tyvärr är det väldigt tidskrävande och komplicerat att göra egna typsnitt. Man använder sig inte av Photoshop utan helt andra program, som vi inte behärskar. Men har du tålamodet kan du kika på den här länken där du får all hjälp du behöver :) Lycka till!



http://lifehacker.com/software/diy/geek-to-live--make-your-own-font-206685.php

2008-08-07 @ 15:30:06
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se