Min sommar i bilder

Datum 2008-08-20 Klockslag 18:25:48
Använder mammas gamla mobil nuförtiden. Den har en helt okej kamera. Så jag tänkte ni skulle få se lite av min sommar..

Ljusterö:

En av "häxringarna" med svamp vi har i trädgården. Ätlig svamp =)


Jag äter "nyttigt" och vegetariskt(!)


Behövde ett foto till en skiss, bad pappa fota. Helt ovetandes om de matchande färgerna och dubbelhakan ;)


Ylva och Ellen ligger i min sköna vilo-ställning ;)


Ylva busade och tog sig upp till övervåningen utevägen. Moaha, blame yourself.


Trötta efter en hel dags filmtittande.

Lidingö:

Jättestor och läskig larv. Pyttelitet huvud, stor kropp och en röd stor tagg på rumpan.


Amanda och jag handlade och åt frukost igår.


Efter skolan idag. Jonas visar något för Angelica.


Oden lyssnar..


Min mellis, Rågkaka med baconost, Turkisk youghurt med honung och valnötter.

Jaa, det var bilderna från mobilen det.

Kommentarer
Postat av: ell

Raring! Du måste skicka lite pics till mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se