Äventyr =)

Datum 2008-02-28 Klockslag 14:44:25

Jag har så mycket grejer igång i mitt lilla huvud...

Onsdag:

Om jag inte minns helt fel så började jag dagen med ett försök att vaxa bene vilket inte gick bra.. Kom så långt som till vänster smalben sen gav jag upp ;P Hade inte tiden att sega så som jag ville..


Istället för moppträningen så åkte pappa och jag på lite olika äventyr..


   

Till Buddhaställe uppe på ett berg.



Vi tittade förbi på ett jättefint hotell också, Sheraton Hotell i Pattaya.


 

Och sist men absolut inte minst åkte vi till Pattaya Park. Och åkte upp till 55:e våningen och pappa tyckte jag skulle åka någon slags linbana (bild 1).. Eller asså man spänns fast i någon liten sele och så håller man i sig med händerna i en grej ovanför huvudet och så åker man hela vägen ner till marken, benen hänger alltså löst.

Det är INTE min grej så vi åkte nån annan grej (bild 2) då man sitter i en liten "vagn"..


Idag, torsdag så svider mina axlar..
  


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ooooh, du håller dig inte från solen den här gången ;) ser ashärligt ut!

2008-03-03 @ 18:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se