Jag lever..

Datum 2008-02-22 Klockslag 18:54:29

Sitter i lobbyn på hotellet, klockan är halv ett på natten här och pappa och jag har just kommit hem.

Jaa vad ska jag skriva.. Resan gick superbra, inga problem alls. Jag sa hej och tack på thailändska och då hade tydligen den manliga flygvärdinnan (som jobbade på den delen av flyget där jag satt) berättat för en av städerskorna att jag pratade thailändska. Så när jag gick på toa började hon prata thailändska med mig och jag förstod ingenting och då berättade hon om den manliga flygvärdinnan. Lite kul, få lite creds for uttalet ;P

Idag så började jag och pappa med ett besök på "julgranen" där jag köpte en jäkla massa filmer till ellen och amanda, two friends of mine.
Amanda & Ellen: Kan ta det imorgon kanske, vilka filmer jag har köpt till er. Och Ell, jag kan inte ringa, prata med amanda istället.

Efter julgranen ville pappa att vi skulle få någon ansiktsbehandling så vi rörde oss ditåt och på vägen fick det bli lite shopping i Kosan (stavas nog inte så). Inte så mycket, kan visa även det imorgon.
Ansiktsbehandling var helt underbar! 8 olika steg, rengöring, massage, peeling, ansiktsmask och lite annat, kommer inte ihåg. Jätteskönt var det iaf. Absolut värt pengarna, 40 svenska kr.

Hem och duscha, fota shoppingfynden, sminka sig och iväg på kvällsäventyr. Bio på samma ställe som i julas. Jumper var filmen vi såg den har gången.

NU TAR INTERNETTIDEN SLUT!!
ÅTERKOMMER EN ANNAN GÅNG

UPDATE:

Efter bion tog vi en taxi
till Bangkok State Tower, stället man måste besöka inna man dör enligt pappa. Det var väldigt fint. Fotade självklart men som vanligt har jag inte bilderna här och nu.  När vi hade tagit oss varsin drink bar det av mot hotellet igen och det var den dagen.


Kommentarer
Postat av: ell

det låter jättebra, jag fick inte tag på dig, men jag litar på dig ^^ vi kan ju försöka prata om det senare. kommer sakna dig så otroligt mycket! vet du det? men jag hoppas att du har det jätteroligt iallafall :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se