Lägenheten

Datum 2008-02-25 Klockslag 19:49:27
           
[KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STORT]

Vi börjar med att komma in i hallen.
Dörren till höger leder in till mitt rum, som är rätt stökigt.
Dörren som är rakt fram från ytterdörren sett, går in till pappas rum.
När man kommit in i hallen och går till vänster så kommer man till det stora vardagsrummet, med fåtöljer, matplats, tv, två arbetsplatser och ett litet kök.
Men var finns toaletten?




Nu ska jag ta mig tusan gå och lägga mig, klockan är tio i 3 på natten här!


Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åhh jag vill också åka till thailand :D fett avundsjuk är jag på dig. jag kommenterade ang väskan i det inlägget :)

Postat av: JOSEFIN

fint :)

2008-02-28 @ 09:12:03
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se