Trodde jag ja..

Datum 2008-02-21 Klockslag 02:33:18
Snart, snart, snart är jag färdig. Det är bara lite teknikprylar kvar att packa och så godiset förstås ;) Sen är jag färdig för o åka. Får se om det blir någon rolig sminkning imorrn.. kanske mobilbloggar för första gången då, spännande..

Vem försökte jag lura..? I förra inlägget "Nu, så tror jag faktiskt, på riktigt, att jag har gråtit färdigt." Suck, kände mig alldeles jätte-ensam här i lägenheten. Ingen bra känsla när jag ska åka iväg. Så jag ringde mamma för att få höra en röst som jag känner igen, då kände jag mig genast lite bättre men jag kunde inte låta bli och gråta när hon frågade hur det var.
Jag klarar aldrig det, när man inte mår särskillt bra och så får man en kram och man får frågan "Hur är det?". Jag kan inte hålla emot.
Lyckades gråta tyst iaf för mamma märkte inget, vill inte oroa henne, inte nu när hon är bortrest.

Nu säger jag iaf Gonatt.
Gonatt

Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se