Känslomässigt sammabrott?

Datum 2008-07-07 Klockslag 04:33:01
Ang. inläggen igår natt.
Hahah, kul att jag i ena sekunden är jätteglad och andra sekund lackar sönder. Det bästa är att jag i det första inlägget skrev att jag inte hade ett känslomässigt sammanbrott. Jag är ju inte direkt övertygande..




Min allraste bästaste Jesper kommer till stockholm!

Jag har bestämt mig, nya nagellack, ögonskuggor och sminkförvaring ska inhandlas.

Sammanhängande javisst! Jag är typ glad.. vet inte varför dock men det är jag ;P
Jo förresten jag tror jag vet, kanske.. Jesper kommer till stockholm och han ska typ flytta hit!! Det är helt sjukt!

Bädda och sova, jaa
massa pössar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se