Sorry folks

Datum 2008-07-11 Klockslag 01:09:46

Internet har inte funkat idag så det har inte hänt så mycket här.. Men jag har skrivit ihop iaf ett inlägg som kommer upp imorgon, bilder kommer det nog också inom kort.

Men nu ska jag göra mej i ordning för allt vad natten har att erbjuda ;)


Måste bara säga att dagen har varit väldans rolig, väldigt många skratt =D
Vi har diskuterat Thailand lite också, jag känner för att åka tillbaka igen. Och jag har inte känt det suget på ett tag, vilket känts jättebra men nu kommer det tillbaka, inte alls på samma sätt som innan dock. Jag skulle verkligen vilja åka samtidigt som mina kära bröder åker dit.



Pöss allihopa!


Kommentarer
Postat av: ell

låter trevligt :P inte åka för lång tid bara! vill ju ha dig här hemma!

Postat av: ell

amanda är i grekland nu va? eller var har hon tagit vägen?

2008-07-11 @ 11:43:43
URL: http://ellwandahl.blogg.se/
Postat av: MiNi

Ell: Näe då jag blir nog inte borta så länge, två veckor kanske



Amanda är i Grekland nu ja.. Hon åkte i onsdags och kommer väl hem nästa vecka någon gång tror jag

2008-07-11 @ 14:37:19
URL: http://stiiina.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se