Bloggen som folk besöker även fast den inte uppdateras..

Datum 2008-06-29 Klockslag 19:21:38
Ja, så är det faktiskt.. och det är ju kul tycker jag =)

Vad har hänt sen sist då? I korta drag, jag har myst på landet med, pappa, bröderna och Nan. Jag har fått mina nagellack på posten och målat massor. Grillat har jag också gjort. Och idag så har jag haft lite fotosession med min söta vän Angie. Kommer bilder snart, typ alldeles alldeles strax ;)

Ska slänga in en del bilder i dagarna som kommer, på Angie, mina nagelkonstverk ;) och lite mat..

Kommentarer
Postat av: suss

Eva, använder du dig av någon sida där du lägger upp dina bilder du tar också? Annars borde du göra det, typ flickr eller så :) Vore najs att se allt du tar, eller det mesta :)



kramkramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se