Sugmärken.

Datum 2008-06-29 Klockslag 23:36:19

För några veckor sen kom brodern hem med något som liknade sugmärken på halsen. Jag vet dock att det inte var det eftersom det hade varit en taskig match den dagen. Alla var på honom på söndagmiddagen och jag var där och försvarade. Det var ju faktiskt inte sugmärken!

Igår så hade han likadana märken igen samt andra märken på bröst, mage och rygg. Det här var också skador från senaste matchen men(!) jag hade faktiskt sett den matchen och märkena på halsen fick han inte då. Vi pratade lite om det stora märkena på kroppen och sen frågade jag; men du, det där på halsen det är ju inte från matchen? Då tittade han bara lite busigt på mig och sa; det behöver vi inte prata om..


Lillpojken, han är en riktig vilding.



Och där tackar jag för mig, mer bilder och kanske lite textinlägg kommer imorgon.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se