Ångest

Datum 2008-03-23 Klockslag 08:55:19
Nu börjar ångesten komma. Jag ska åka hem om 10 dagar eller vad det är nu. Jag vill inte.
Måste andas och se det positivt. Jag ska ta mej fan klara av det här utan att gå och sura och böla i flera veckor.

Jag ska ju hem till min underbara familj och släkt! Och alla mina fina vänner!
Och bara två månader efter att jag åkt hem så kommer faktiskt Nan till Sverige. Om allt går som plannerat dvs, det är ju inte alltid det gör det :/
Jag kan inte låta bli att se det negativt. Bertil, Li, Deng, Pim, Sister one, Sister anna. Alla på Lucifer (dom är många, En av dörrvakterna, En av "servitriserna", Salee och hela hans band, Det andra bandet, DJn, och dom där extraordinary stamkunderna), Killarna som jobbar i huset här, jag har säkert glömt någon. Kommer sakna alla dom!

Nu strömmar Sean Kingston - Me Love ut ur högtalarna och jag kan inte låta bli att tänka på igår när jag sjöng tillsammans med bandet. Det är vår låt!

Vem vet när jag får träffa alla igen?

Man vill ha det man inte kan få. Yes.
Jag vet att min familj, släkt, skola, vänner och dansen alltid finns där hemma. Jag kommer alltid tillbaka dit, mitt liv är i Sverige.
Att inte vara och leva som alla andra känns bra. Att vara den där tjejen som faktiskt tog tag i och gjorde det hon ville. Att bo i Thailand i sex veckor. Det är rätt coolt att jag faktiskt lyckades fixa det med skolan.

Jag älskar mitt liv hemma i Sverige men jag kan inte låta bli att tänka på hur mycket jag lämnar här.


Jag får se till så att jag fixar mej den där bartenderutbildningen och att jag går den där kursen så jag lär mig thailändska ordentligt och sen återvända för att stanna en längre period. Det är något som jag verkligen skulle vilja pröva! Men det här kommer inte ske imorgon vare sig jag vill det eller inte.



Ha det jättebra tills vi hörs igen.
Ni ska veta att jag saknar er(!!) även om jag bara tjatar om hur bra jag har det i Thailand heela tiden.

Pöss!

Det mest seriösa inlägget på hela bloggen tror jag nog ;)

Kommentarer
Postat av: ell

du ska också veta hur galet mycket jag saknar dig! att bara kunna ringa och träffas iklädd pyjamas, bara få prata med någon i närheten! saknar dej otroligt mycket!

Postat av: stina

ell? Vem är det som brukar träffa dig i pyjamas? Kanske hon med ett ett W i efternamnet...

Puss på dig lilla gumman, även om vi inte är hemma när du kommer hem...
Men du får väl festa med kompisarna tills C & jag kommer tillbaks från Norge och låter dig vara med i vårat partygäng ;-) Han har ju blivit fjortis och gjort en helomvändning sedan du rymde hemifrån - nu är det party party all the time som gäller... Och jag är ju som jag alltid har varit =)
Älskar dig!

2008-03-23 @ 19:01:43
URL: http://stiinaagraff.bilddagboken.se
Postat av: Eva

ell: aw, det känns bra att höra att man är omtyckt ;)

stina aka Asta: Shit vad rädd jag blev när det stog att jag har kommenterat något som jag inte alls känner igen.. men jag måste ha sparat det på datorn hos dina kära föräldrar..
Det här ang. Calle, jag är faktiskt orolig. Jag är rädd för vad jag kommer att se när jag kommer hem. Han ska ju tydligen ha slutat med wow!
Älskar dig också!

2008-03-24 @ 17:25:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se