Fredag kväll

Datum 2008-03-01 Klockslag 06:29:10
Klockan är nu 11.57 här och jag sitter ensam uppe. Antingen har jag missat att både pappa och Nan gått ut eller så har dom faktiskt inte lämnat sovrummet än. Dom brukar vara så himla hurtiga och gå upp jättetidigt men inte idag.. Tänkte köra en vända om kvällen igår, inte så mycket annat intressant att berätta om igår.

Ojojoj, igår var det inte en vanlig kväll.
Det började med att jag fick perfekta korkskruvar i hela håret! Ni som känner mig vet nog att min personlighet och korkskruvar inte riktigt går ihop.. Usch och fy alltså, satt och hade feta ångesten över att gå ut och dansa hiphop i korkskruvar. Men det var faktiskt tre timmar kvar tills dess så jag lyckades lite smidigt, sakta men säkert räta ut håret så att det bara blev snyggt, vågigt och fluffigt.

Stamhaket Lucifer ikväll igen såklart ;) Pappa var med den här gången och då kände jag att jag inte riktigt kunde slappna av men det släppte under kvällens gång.  
Nan orkade inte dansa med mig hela tiden så hon gick bort och satte sig hos pappa. Då blev lilla jag själv kvar på dansgolvet. Så fort Nan hade gått så fick jag nya danspartners, inte riktigt dom jag hade önskat. En thaitjej/kvinna (ca 25-30) och hennes pojkvän var snabba fram och ville snacka och dansa. Helt okej tyckte jag men sen ville dom aldrig lämna mig ifred =/ Osså kom det kompisar till dom också, var av en av tjejerna var lite väl på och skulle ha mitt telefonnummer och mail och ville träffas nån mer gång, ehhh, "ledsen men jag brukar inte lämna ut mitt telefonnummer" fick hon till svar..

När livebandet sen hade spelat färdigt så stod Nan och pappa och väntade. Nan hade tydligen blivit jättesur när dom fulla thaiarna börjat dansa med mig. Men man brukar inte få dansa själv så länge på ett dansgolv. Och så var hon sur också för att ingen annan fick chans att dansa med mig, det var tydligen någon viss person som stog och tittade men inte lyffte på arslet och räddade mig, hahah.

Kvällen var en utav dom bästa iaf, nya låtar, Bob Marley, lycka! Det som gjorde kvällen också var att jag inte hade en barnvakt sittandes på axlarna hela kvällen och att jag fick chansen att träffa lite nytt folk.

Idag så har jag lite lätt träningsverk i vaderna och igår när jag skulle duscha så veks sig nästan fötterna utav smärta. Jag vet att min helt platta Vans inte är bra för mina fötter men dom passar till allt.

Ja det blev ett långt inlägg om gårdagens bravader. Torsdag har jag inte skrivit om men det hände inget speciellt då, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde.

Ska lyfta mig i kragen och göra färdigt lite bloggar nu,

Pöss på er!



UPDATE:
Bilder, bilder,bilder. Dom ända bilderna från igår är när Nan precis har börjat med mitt hår och en bild på någon utav thaiarnas mobil.. Sorry, ska försöka bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se