Hey Mr. DJ turn the music up!

Datum 2008-03-16 Klockslag 20:49:11
Hey Mr.
Please Mr. DJ
Tell me if you hear me
Turn the music up

Vet ni vaaad? Jag har fått en skiva av DJn på Lucifeeer.. Mwihihi. Ja, jag sitter med ett leende på läpparna ;)
Hihi, det är bra musik på den skivan :) Han är snäll och lite snygg, hahah

Det var en bra utekväll ikväll. Mycket dans, glest på slemmiga-gubbar-fronten, bandet hade ovanligt kul ikväll och roliga människor dansade.
Inte samma "stamband" som vi i vanliga fall brukar gå dit för att lyssna/se och dansa till. Det här är det andra bandet som spelar när stambandet inte spelar. Och jag gillar dom. Sångaren e sexxii ;) och dom är avslappnade på scen.

Hoho nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på min nya skivaaa-- som jag har fått av DJn på Lucifeeer-- Oooh vad bra det känns-- hahahah



Pöss på er nu!

Ska se till och uppdatera ordentligt någon gång under morgondagen så stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se