Så gott som..

Datum 2008-03-14 Klockslag 06:36:12
..frisk. Det är väl halsen som ska hålla på och tjaffsa osså lite huvudvärk.
Eftersom jag är uppe och rör på mig och till och med äter så sa pappa "Ja, då blir det väl Lucifer ikväll".
Men näe, inte tusan ska jag ut och busa så fort jag känner mig liite bättre. Jag vill ju inte falla tillbaka och bli sjuk igen.

Åh, jag har jättesvårt att slita mig från Heroes. Avsnitten ligger och laddar i bakgrunden hela tiden ;) Är nu på avsnitt nummer 14.

Snart ska jag åka till Kambodja. Spännande va?! Inte så värst kanske. Näe det är faktiskt inte särskillt spännande.
Det är såhär att jag har inget visa så jag får inte vara här i mer än en månad så jag måste lämna landet (ough, vad kriminellt jag får det att låta, haha).
Tror att vi kommit fram till att jag åker på måndag. Jag ska då åka buss en hel dag, från Pattaya till Kambodja, få en stämpel, fylla i lite papper och åka tillbaka. Fasiken va kul! ;)


Näe nu ska jag passa på och titta lite på Heroes innan pappa kommer hem och gnäller ;)

Pöss på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo jag vet att han behöver hjälp, och att det inte är mitt ansvar men det är jobbigt ändå. Å jag vet att du inte menar något illa ;) puss

2008-03-14 @ 15:33:42
Postat av: Alexandra

Så du måste åka till kambodja för att sen kunna vara i Thailand och liksom starta om "tidräknaren"? :P

2008-03-14 @ 15:46:32
Postat av: Eva

haha så kan man väl säga ja ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se