Sjuk

Datum 2008-03-13 Klockslag 04:47:20

Megasjuk. Det tycker jag som i princip aldrig är sjuk iaf.
Det började i tisdags då jag hade lite ont i halsen på morgonen sen bröt helvetet loss.
Feber, halsbränna, snorig, ont i hela kroppen, kunde varken sova, äta eller gå på toa. Hela onsdagen spenderades i sängen med pappas mediamaskin. Heroes here I come! Fick jätteont i ögonen så jag har inte kunnat titta så mycket. Avsnitt 7 är jag på nu och jag gillar det!

Nu torsdag morgon så har febern gått ner men halsen är helt messed up. Kan inte prata och om jag försöker låter jag som jag vet inte vad och det känns som om man skulle stoppa ner en gaffel i halsen och skrapa längs kanterna.

Näe nu ska jag titta vidare på heroes,


Pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se