Smink

Datum 2008-03-21 Klockslag 08:51:56
image158

Tjolahopp tjolahej!

Två sminkningar jag gjorde här om dagen..

Jag har grundat med en foundation från Kanebo "Cream finish"och ett puder från L'oréal, "True match" . Skuggorna är alla fem mineralskuggor från MAD minerals och så har jag kladdat på lite mascara, Maybelline Great lash tror jag.

   
Day dreamer i ögonvrån och Cobolt över andra halvan och även under ögat. Shrine har jag lagt lite tunt ovanför globlinjen.

   
Coralee i ögonvrån och Paparazzi över yttre halvan har jag dragit ut en aning.



image160


Pöss!


UPDATE:
Tanken var inte att ha dom två olika sminkningarna samtidigt. Jag ville pröva två olika och orkade inte göra allt på båda ögonen bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se