Min kaka!

Datum 2008-05-18 Klockslag 12:13:43

Jag vaknar och är jättesugen på min kaka som jag inte åt upp igårkväll. Går ut i köket och ser att tallriken den låg på är borta! Förtvivlad, irriterad och upprörd frågar vem som har tagit min kaka?!


 - Den låg på en äcklig tallrik så jag slängde den, svarar mamma.


Men vafan då! Jag hade ju bara ätit billys pan pizza på tallriken och tomatsåsen hade faktiskt torkat innan jag la kakan där.


Jag rycker upp papperskorgen och tittar ner. Jag ser kakan! Den ligger där nere. Mamma har slängt en ostbågspåse, det tomma kakpaketet, en katmatspåse och lite annat oidentifierbart. Jag drar upp ärmen på tröjan och grabbar tag i kakan. Den har blivit lite flottig i ena kanten. Jag pillar bort det och tar en tugga. Mmm, min kaka! Dagen är räddad.


Kommentarer
Postat av: ell

charmtroll ^^

Postat av: Johanna

hahaha! så kan man ju också göra. Mammor borde sluta städa efter sina döttrar ;) min är likadan!

2008-05-18 @ 20:43:06
URL: http://juhunna.blogg.se
Postat av: Amanda

Hhahaha " Jag pillar bort det och tar en tugga. Mmm, min kaka! Dagen är räddad."

2008-05-19 @ 08:13:49
URL: http://maandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se