Lärorik dag

Datum 2008-11-01 Klockslag 05:56:41
Jag trodde inte man kunde ha så ont i magen som jag har haft den senaste timmen. Jag vill dö! Det känns som att magen ska vända sig ut och in.

Jag är helt fucked up vad det gäller killar, jag skyller allt på pappa ;P

Om man trycker en nagel tillräckligt hårt och länge åt fel håll kommer den gå sönder..

Flytande lim kladdar som f***n!


Jag äger rätt hårt på musikquiz ;)



Nu ska jag återgå till operation "reducera magsmärtan".
Godmorgon och Pöss!

Kommentarer
Postat av: emmeli

världens mest förvirrade inlägg;)



puss på dig!

2008-11-01 @ 08:22:31
Postat av: ell

Förlåt att jag inte kunde göra något igår, hoppas du slutade vanka iaf :)

Postat av: Lisa

svar: du är nu med i tävlingen :)

2008-11-02 @ 17:43:49
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se